annasmilia

Comeback!?

Kategori: Allmänt

Long time no see!
 
Funderar starkt på att börja blogga lite igen. Har varit fullt upp ett tag och motivationen har helt enkelt inte funnits där. Men nu känner jag ett litet sug......
 
Hoppas på att det ska funka bra att blogga från mobilen, då är det störra chans att det blir några inlägg. Innan tyckte jag att det var mycket krångligt att blogga från mobilen och jag vet inte om det är fortfarande likadant eller om de förenklat det hela. 
 
Men jag ska nog göra ett försök iaf! :)

Kommentarer

  • AnnaMalin säger:

    Kul Anna! Helt rätt, du ska göra det för att det är kul :-) Hoppas det funkar enklare via mobilen! Själv är jag dålig påd et, men det är ju egentligen ganska smidigt.

    Kram!

    2012-08-28 | 20:55:14
    Bloggadress: http://annamalinsrum.blogg.se

Kommentera inlägget här: