annasmilia

Lite mammalyx i vardagen!

Kategori: Tips

 
Här kommer ett litet tips från mig till alla er mammor, och alla andra också för den delen, som vill unna er lite lyx i vardagen. Jag har gått med i Glossybox! Det betyder att varje månad får jag hem en vackert paketerad box innehållande fem exklusiva skönhetsprodukter i både resestorlek och fullstorlek från utvalda internationella varumärken (tidigare har bland annat Dermalogica, Clarins & MoroccanOil funnits med i boxen!). För 139 kr/mån får jag hem detta fina paket direkt i brevlådan. Jag tycker det är jättefina paket och lika spännande att öppna varje gång för att se vad som befinner sid däri. Jag tycker det är bra pris, fina produkter, och så får jag ju chansen att pröva olika produkter som jag annars inte skulle ha köpt. 
 
Denna gången fick jag en hårolja, mineralrouge, läppbalsam, Weledas kroppslotion och Glossybox eget läppstift. Allt ska bli jättekul att prova och håroljan doftade magiskt!!
 
Ja det är mitt mammalyx-i-vardagen-tips till er! 

Kommentarer

  • AnnaMalin säger:

    Åå denna box har jag länge funderat på om jag ska testa... tillkommer det frakt eller någon annan summa? Hur länge har du kört med detta Anna?

    Hoppas du får en fin helg! KRAM

    Svar: Det inklusive frakt! Jag har fått två paket nu, tycker jättebra om det!
    Tack, min helg har varit toppenbra! Hoppas ni också haft det fint! Kram!!
    AnnasMilia

    2012-08-31 | 13:30:11
    Bloggadress: http://annamalinform.blogg.se/

Kommentera inlägget här: