annasmilia

Munsår...

Kategori: Allmänt

 
....vilken plåga. Svider och pulserar, bränner och kliar. HATE IT! Och på överläppen dessutom....
Ska väl inte klaga, det är ju inte direkt så jag har cancer eller nåt.
Från det ena till det andra....är det inte konstigt att vi alltid (iaf jag) måste bli påminda genom hemska, oönskade och sorliga öden för att stanna upp, reflektera och uppskatta det vi har! Det är jag dålig på....att uppskatta det jag har...och att stanna upp och ta vara på tiden. Det måste jag förbättra.

Bilden på Millan är tagen under helgen då vi var på middag hos K och J.
Här har S varit duktig med legobyggandet! :)
 

Kommentarer

  • AnnaMalin säger:

    Ja men ändå, urs, förstår dig!! Har ibland fullkomligt hemska munsår och de är inte roliga. Fast mina rackare är alltid i munnen och kommer nästan alltid vid förkylning. Även som du säger, man kunde haft det värre.

    Söt Millan är!!

    Svar: Ja det kunde ju varit värre, men just nu är det väldigt stort och ont! Ja jag har precis haft en förkylning så det är antagligen orsaken.
    Ja inte på denna bilden kanske, men annars! ;)
    AnnasMilia

    2012-09-12 | 12:37:38
    Bloggadress: http://annamalinsrum.blogg.se

Kommentera inlägget här: