annasmilia

Besök hos syster yster!

Kategori: Allmänt



Idag har vi varit till syster yster med familj. Vi blev bjudna på lunch, jättegoda köttfärsbiffar med ugnsbakade grönsaker och potatis och en kall vitlökssås till det. Mums! :) Sedan blev det fika, kladdkaka med grädde och bär. Åhh vad vi har varit bortkämda idag. Inte nog med det så hade Weronica även plockat undan en stor kasse med kläder till Millan. Jättebra! Du är bäst syrran!

Efter att vi kom hem har jag varit och handlat en massa och varit ute på en promenad i snöslask. Inte det skönaste direkt men känslan som infinner sig när jag kliver innanför dörren och in i värmen är helt oslagbar. Efter en sån tur känner jag mig nöjd med mig själv. Nu blir det lite tv innan sängen ropar.

Kommentarer

  • ordinaryfamily säger:

    Tack själv för påskpresenten och påskbreven! Alltid lika trevligt att träffas =) Kram

    2012-04-10 | 09:36:57
    Bloggadress: http://ordinaryfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här: