annasmilia

TÄVLING! Nivea Deo Pure & Sensitive

Kategori: Allmänt


Jag är medlem i Buzzador. Buzzador är Nordens ledande företag inom Word of Mouth marketing och Social media marketing. Som medlem får jag erbjudande om att vara med i utvalda kampanjer passande till mina ifyllda intressen. Om jag blir utvald i en kampanj får jag kostnadsfritt ett paket hemskickat med provprodukter/tjänster som jag i min tur ska testa och göra reklam för. Oftast får jag några extra produkter för att buzza vidare om till andra personer som också får prova dem. När buzzningen är avklarad ska jag fylla i en blankett om hur buzzningen har gått. Ett enkelt och roligt sätt att få pröva nya produkter! :)
Om du också vill bli en buzzador gå in här och anmäl dig, och glöm inte att ange att det är jag, anna_nike, som bjudit in dig.

Pure & Sensitive är en antiperspirant från Nivea helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel - speciellt utvecklad för dig med känslig hud! Den ger ett effektivt skydd i 48 h utan att irritera huden. Den är berikad med kamomillextrakt och avokadoolja. Kamomillen är känd för sina lugnande och antiinflammatoriska egenskaper som effektivt förhindrar hudirritation. Avokadooljan förbättrar återfuktningsprocessen i huden samtidigt som den gör huden mjuk och smidig. 

Nu tänkte jag göra en tävling av detta. Jag lottar ut 2 st vinnare av en varsin Pure & Sensitive Deo. Det enda du behöver göra är att svara på denna fråga: Hur många produkter ingår i Niveas Pure & Sensitive serie? Svaret hittar du på Niveas hemsida och svaren ska finnas i kommentarfältet senast söndag 15/4 kl 00.00. Vinnarna lottas ut måndagen den 16/4. Glöm inte att lämna e-mail adress så jag kan maila och få adressuppgifter. 

Lycka till! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: