annasmilia

Fredag!

Kategori: Allmänt

Oj oj oj vad jag är dålig på att blogga på helgen! Men denna helg har det faktiskt varit fullt upp. Jag börjar med fredagen.


Jag och mamma var iväg på storhandling, var totalt slut på ALLT! Det tog sin lilla tid och när jag kom hem märkte jag att jag glömt ett antal grejer. Men det får vi ta nästa gång. :)



Efter handlingen blev jag med mamma hem och fick lunch, korvgryta! Mums. Sen blev det kaffe och "striing" på terassen i det fina vädret. 



Sen tog vi oss en promenad för att leta efter videkissar, och det var ju inte svårt att hitta direkt! När jag kom hem från mamma så gjorde jag iordning lite videkissar och påskliljor i två vaser och ställde på borden. Jag gillar verkligen våren, alla fina färger och så mycket ljus/sol!!
Sen blev det träning!



Direkt efter träningen blev det Musikquiz på Munken. Det är tredje omgången vi är med nu och vi slutade 6:a av 13 lag, helt ok tycker jag! :)
(Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna men de är tagna med mobilen.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: