annasmilia

Våffeldagen!

Kategori: Allmänt


Idag är det ju våffeldagen så det har vi naturligtvis tillagat! Lite glass, grädde och sylt på det, mums. Det har varit en jättefin dag idag så vi har spenderat en hel del tid ute. Lite blåsigt men vid husväggen var det skönt. Nu är jag faktiskt jättetrött, så tro det eller ej, men jag funderar redan på att gå och lägga mig. Kanske ska ta med mig koreografin till Sh'bam eftersom vi har premiär imorgon. Ja vi får se hur jag gör, jag säger i alla fall gokväll till er! :)

Kommentarer

  • AnnaMalin säger:

    Tack för dina kommentarer Anna! Ja, träningsvärk är det verkligen idag.... men som du skriver - det är ju gött på ett sätt!



    Så gott det såg ut. Missade att det var våffeldagen jag! Får nog "firas" i veckan när mannen är ledig igen :-)



    Kram!

    2012-03-25 | 22:25:36
    Bloggadress: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här: