annasmilia

Regn, bara regn....

Kategori: Allmänt


Lek i sandlådan, biden tagen häromdagen.

Ja, jag bara önskar att vi hade väder som det är på bilden ovan, men idag har det verkligen hällregnat nästan hela dagen. Nu får det räcka tycker jag. 

Denna vecka har jag fått en massa gjort på min To Do-lista, som helst ska vara klar innan jag börjar jobba. Idag kunde jag pricka av en STOR punkt på listan, nämligen städning av garaget. Nu kan vi verkligen gå IN i garaget och HITTA saker som vi letar efter. :) Nu tror jag chansen är stor att hela listan är avklarad t o m lite innan jag börjar jobba.

Nu ska jag fortsätta se på Let´s Dance, vilket inte hör till vanligheterna, för idag jobbar Chrille eftermiddag så då får jag passa på! ;) 


Kommentarer

  • AnnaMalin säger:

    Sv: Kul att du blev nöjd!! :-) Tack ska jag säga!



    Kan vara lite skönt att få kvällar själv, så man får se på vad man vill ;-)

    2012-05-10 | 22:54:58
    Bloggadress: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här: